Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Semester😜👍

Av diagnosmamma - 21 juni 2014 15:53

Nu är äntligen den efterlängtade ledigheten här!!! Det har gått i typ 200 knyck senaste tiden så det är helt underbart att få lägga energin på allt som inte rör jobbet nu. Igår åkte dottern och mamma och jag till havet. Solen sken och måsarna skriade, precis som det ska vara på sommaren. Mannen är hos sin son men kommer hem på tisdag. Lite tomt men så är det. Vi hade alla en bra midsommarafton lite (läs mycket) längtan till trots. I dag har jag ägnat förmiddagen åt gräsklippning. Blev nästan färdig innan himmelen öppnade sig. Hoppas på uppehåll i morgon så det blir helt färdigt då! Efter att ha fixat och ätit lite sill och potatis landade jag visst i soffan, skönt och säkert välbehövligt men nu får jag allt ta och rycka upp mig. Fler roliga projekt står på listan, sova kan jag liksom göra i natt😜 kram och kärlek😘

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diagnosmamma - 1 augusti 2014 08:27

Hm, har en liiiten undran: varför känns projekt lockande och roliga ungefär tills man gjort dem halvvägs?? Igår tyckte jag verkligen att det var en bra ide att städa källaren. Iofs var det en bra ide' för behovet är det ingen tvekan om! Började i tvä...

Av diagnosmamma - 24 juli 2014 14:27

Typ 30 grader varmt.... Kände i går kväll att det fanns en uns av avloppslukt i källaren. Tänkte att nej, jag orkar inte idag, tar det direkt efter jobbet i morgon. Det hade inte skjutit upp ur några golvbrunnar eller så, doftade, eller nåja luktad...

Av diagnosmamma - 23 juli 2014 21:10

Har varit på IKEA med dottern idag. Handlat nya sängar till stugan... Och en soffa... Rea är bra!!  När vi åkte hem satt jag med en hand på ratten och den andra liggande på dörrsidan. Då säger dottern: mamma ta bort handen. Så tankspridd som du är ...

Av diagnosmamma - 19 juli 2014 10:14

Alla som har eller har haft tonåringar vet hur otroligt provocerande de kan var i den åldern om det är något de INTE vill! Kan säga att här skiljer man sig inte för att man har en funktionsnedsättning 😉. Yngsta dottern har själv läst i tidnin...

Ops

Av diagnosmamma - 18 juli 2014 08:08

Jag är en slarvig bloggare när jag har kul.... Det har varit några härliga veckor nu. Mys med hjärtat oCh barnen, resa med barnen och nu sist även barnbarnet. Nästa vecka förväntas jag jobba, det känns väl så där om jag ska vara helt ärlig. Särskilt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards