Alla inlägg den 7 september 2010

Av diagnosmamma - 7 september 2010 08:39

Har sovit jättedåligt inatt. Hostat nästan hela natten känns det som, även om jag nog sov mellan 12 och 2. Har fått iväg barnen till skolan och vill bara sova nu. men vet att ska jag bli bra så måste jag sitta upp så mycket som möjligt. Har bestämt mig för att vara hemma i morgon också. Måste få SOVA för att komma ikapp. Tror inte att yngsta dottern hostat i natt i alla fall. Skönt för henne som också behöver sin sömn så väl. Bussresan igår hade hon föresten fixat galant. Idag är det skolan här i byn som gäller och det känns tryggare för den ruggiga hönsmamman. I kväll ska hon rida. Sambon är allergisk mot spån och damm så ridhuset är ingen idealisk miljö för honom men i kväll finns ingen annan lösning. Jag kan absolut inte springa med någon häst idag och de andra i familjen är inte hemma i tid. Han får liksom offra sig;) Dottern klarar förhoppningsvis det mesta själv, hon har blivit riktigt duktig, men till och från ridhuset samt upp på hästen behöver hon hjälp. Dessutom KAn det köra ihop sig om det går lite för fort så man får vara beredd på ett inhopp! Nu ska jag inte min favoritplats för tillfället....soffan:)

Ovido - Quiz & Flashcards