Alla inlägg den 8 september 2010

Av diagnosmamma - 8 september 2010 08:42

Ja faktiskt så känns det lite bättre idag. Jag har sovit mycket bättre i natt så det är nog den viktigaste orsaken. Men jag har bestämt mig för att stanna hemma i morogn också. Måste orka vara "igång" en dag hemma innan det är rimligt att orka med jobbet. Tyvärr känns det somom jag börjar få ont i bihålorna också:( Men förustende som jag alltid är (blink blink) har jag laddat upp med cortisonspray så det ska väl inte fastna hoppas jag.

Dottern åkte iväg till skolan med buss idag. LYCKA!! Dock blir det inte buss hem på onsdagarna, eftersom hon läser efter särskolans läroplan får hon onte gå lika många timmar i skolan som de andra (vilket hon ändå inte skulle orkat) så på onsdagar blir det bil hem med en av lärarna som även fungerar som asistent. Ikväll skulle jag ha varit på föräldramöte, emn det får sambon gå på. Jag åker och hämtar andra dottern efter hennes orkester istället. Känns mer lämpligt med tanke på hur jag låter....

Dagen idag tänker jag ägna åt att stryka, skriva in recept i receptboken och att brodera lite. En lugn dag med andra ord. Fast jag börjar äntligen LÄNGTA efter att göra något och det tar jag som ett gott tecken. Idag håller vi dessutom alla tummar för sonen som ska ta truckkort idag:) Du fixar det grabben!!Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards