Alla inlägg den 6 mars 2011

Av diagnosmamma - 6 mars 2011 15:59

Var ju just fredag, nu är det redan söndag...inte klokt vad snabbt tiden går. En bra helg har vi haft i alla fall. igår var vi i stan och ahde mysigt, fyra av barnen och jag. Idag har jag först varit ute en lång runda med hunden, plockat lite blåbärsris för att ha bland tulpanerna,,,lite snål är jag ju och tulpaner utan blåbärsris kostade 49 kr och tulpaner med blåbärsris kostade120. Har ju eget blåbärsris att plocka så där sparade vi snabbt en massa pengar;))

Därefter lagade jag lunch, kycklingfiler med ris och sås blev det. Nu har mellandottern färgat mitt hår. Liiite falsk reklam för de gråa håren syns allt:(( Ja ja får väl ta någon annan färg nästa gång:) Nu sitter yngsta tjejen med slingor i håret och väntar på att 45 minuter ska gå. Spännande spännande! Själv tänkte jag nog byta lite lakan, tvätta och stryka lite och kanske kanske baka lite gott bröd också. Vi hörs gott folk!!


Ovido - Quiz & Flashcards