Alla inlägg den 11 mars 2011

Av diagnosmamma - 11 mars 2011 20:24

Eftersom jag för en gångs skull var duktig igår och städade hela huset var jag faktiskt LEDIG när jag kom hem från jobbet idag. Skönt!

Slappade en stund innan yngsta dottern kom hem från skolan. Hennes klass säljer tulpaner så vips hade vi fina blommor på borden också:)) Därefter var det dags att åkoa och hämta mellandottern i skolan. Vi passade på att kika in i blomsteraffären och köpa årets första penseer också:)) nu trivs jag på min trappa igen!

Därefter har jag tagit en lång promenad med lille hunden. Härligt men blåsigt är en bra sammanfatting av den promenaden.

En runda till affären har det blivit. Creps fick det bli till kvällsmat. Det och lite god cider göra att det är en alldeles perfekt fredagskväll. Får inte bli för sent bara,,,,i morgon ringer klockan kl 8 och vi måste bli färdiga för att mellandottern ska iväg och träna med sin orkester. Slipper dock köra i morgon, den äran får vi på söndag istället. Jag hoppas på lite fint väder i morogn så jag kan åka ut is kogen med den lille killen här hemma. Annrs ska det mest bli familjemys. På söndag blir det lite shopping och sedan konsert. ME like!!


Ovido - Quiz & Flashcards