Alla inlägg den 8 mars 2011

Av diagnosmamma - 8 mars 2011 20:13

Vet inte vilket jag ska föredra, semlor gillar jag inte att äta, men jag tycker det är ganska mysigt att göra. Internationella kvinnodagen är kanske bra, men jag tycker nog ändå att det är fel att ha en särskild dag. Alla är lika mycket värda alla dagar och över hela världen, så borde det i alla fall vara:))

I eftermiddag har vi varit på utställning med mitt jobb. Trevligt och en hel del ideer med sig hem:))

Det gjorde att sambon fick ta stallet. Inget han precis jublar över, men han gör det när han måste. Jag har inte sagt att det blir likadant om 2 veckor......det tar vi lite senare. Nu är det 112 ¨på TV som gäller. Andra dottern är på orkesterövning. Skönt att slippa köra!

Ha en trevlig kväll nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards